27.08.2015

00. Prologue


  Patrzyła w pustą przestrzeń. Na ramionach zawisł błękitny kocyk. Trzymany kubek z herbatą w ręku nagle wypadł i ochlapał wrzątkiem gołe nogi. Syknęła z bólu, ale po paru sekundach nic już nie czuła. Gładził jej stopy opuszkami palców. Przykrył je kocem i odszedł. Na zawsze.
   - Nie chce zostać sama...

#JA#

Od autorki: No kto by się spodziewał! Ja też nic nie wiedziałam. Muszę skończyć nadużywać przycisk "usuń", bo źle się to kończy. Jak widać historia jest <możliwe> o czymś innym. Na pewno wplotę coś z tamtego opowiadania, bo bym nie wytrzymała. Jeśli chodzi o zajmowanie miejsc, to... nie wiem czy będzie miało to na razie jakiś sens. Zostanę przy tych, którzy ze mną rozmawiają i się "sprzeczają", bo zawsze komentują. Nie chcę tym nikogo urazić. [hehehe, jestem Yoczook xD] Kto zauważył, że moje prologi są krótkie? A kto zauważył, że nigdy nic z nich nie wiadomo?

See you. 

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tak! Zapomniałam, że komentuję nie z tego konta co trzeba no i się zrobiło jak tak się zrobić nie powinno. Ale moja głupota nie zna granic, więc musisz mi wybaczyć ;*

      Prolog cudowny! ♥ Taki tajemniczy i ciekawy... No jestem zainteresowana nowym opo jakie przygotujesz xD

      #StraciłamWenęNaKoma ;c

      Masz kategoryczny zakaz zbliżania się do przycisku "usuń". Kapito? Bo jak nie to ja cię znajdę ;d A innymi słowy: będziesz miała więcej roboty xd

      Tak, no to ten... :D

      Idę, bo nie mam weny ;p A tamten kom wyżej był dłuższy i ciekawszy, ale się spieprzyło przez moją nieuwagę! :D

      Hope Aka Nadzieja Aka Celebrytka :*

      Usuń
  2. Prolog cudowny :** Az sie chce czytac rozdzialy *-*
    *prosze o zajecie miejsca pod rozdzialem namber łan xd *

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog, nowa historia...cudeńko.
    Może i jest krótki, ale zapada w pamięć, chce się czytać więcej. Tak powinno być, c'nie?
    Szablon świetny idę pozwiedzać inne zakładki, chcę zobaczyć jak zrobiłaś bohaterów. Nie będę Ci spamić pod rozdziałem, bo widzę,
    że masz specjalną stronę.:P
    Aha, zakaz zbliżania się kursorem do przycisku "usuń" w promieniu pięciu centymetrów na ekranie. Nie wytrzymałabym, gdybyś usunęła to cacko. Do końca życia potem rozkmina kto i dlaczego odszedł. Ja wiem, że jedynka zapewne nic nie wyjaśni, jak zauważyłam blogerki kochają to robić xDD
    Cóż, no to zaobserwujemy i nie pozostaje nic innego jak tylko czytać.
    Weny
    ~Shy

    OdpowiedzUsuń
  4. No teraz to jest mi przykro :( Dlaczego odszedł? Nawet nie wiem co mam tu napisać :O Nowy prolog jest świetny!! Podoba mi się bardziej, chociaż poprzedni też był boski :) Lubię, kiedy opowiadanie/powieść/film chwyta za serce :P Nie mogę się doczekać rozdziału C: a ty każesz mi i pozostałym tyle czekać :S zlituj się.

    Przypominam o moich blogach :)) miałaś wrócić.
    Weny życzę *o*

    Red♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prolog tylko tak jak piszesz nic nie wiadomo :D
    Ale obstawiam że opoiwadanie o Leonettcie.
    Nie mogę się doczekać aż dodasz pierwszy rozdział !
    Czekam na nexta i weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Heej ♡
    Jestem tu pierwszy raz :)
    Jak pewnie już wiesz :)
    Tajemniczo, tajemniczo ;D
    Ale zachęca do czytania dalszych rozdziałów ;)
    Czekam na jedyneczkę ♡
    Papatki :*
    I przy okazji zapraszam do sb. Linka zostawiłam w specjalnej do tego zakładce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola!
    Jestem tutaj chyba pierwszy raz, jednak po przeczytaniu tego wspaniałego prologu już widzę, że zostanę na dłużej :) Kochana, piszesz pięknie <3 Mimo iż prolog króciutki, to zapiera dech w piersiach. Kto odszedł? Chodzi o Leona? A ta osamotniona dama to Violetta? Jejku, czekam na rozdział pierwszy! W wolnej chwili zapraszam do mnie, na rozdział pierwszy :)

    Nathalie x

    OdpowiedzUsuń